dimarts, 5 de maig del 2015

Marató del Cap de Creus 2015 by Klassmark.

    Tornem al paradís ! Aquest cop per viure un cap de setmana d'autèntic TrailRunning.
Comencem el divendres 1 de maig per viure l'ambient al pavelló de Roses i aprofitem per recollir el dorsal. Abans havíem assistit a la reunió per coordinar els avituallaments del Trail ja que el dissabte estarem amb la More a l'avituallament 1 de la cursa de 24km.
    Estar en un avituallament comporta viure la carrera d'una manera diferent i en aquest cas va ser un estrés durant una horeta. La calor apretava de valent i no donàvem a l'abast en omplir bidons, vasos, etc. Això ens va fer reflexionar que en la marató seria molt important hidratar-nos bé, controlar bé el ritme i protegir-nos bé de la calor i el sol.

    El diumenge enfilem sota l'arc de sortida saludant tothom i ens col·loquem força enrrera, la More m'apreta per avançar una mica i jo em resisteixo una mica perqué crec que no estic massa bé i no vull pas empipar ningú. L'Oriol canta la sortida i avanço tranquil·lament. Com sempre es surt força ràpid i jo vaig a la meva. Sé quin és el meu lloc i no m'estresso si m'avancen. Poc a poc enfilem cap a Sant Salvador i ja he avançat força corredors tot i portar un ritme suau. No em desgasto gens i decideixo no parar a l'avituallament de Sant Pere de Rodes, ja que carregaré els bidons a Port de la Selva. A la baixada cap a Selva de Mar perdo uns quants llocs, però tinc molt clar que haig de fer la meva carrera.
    Arribo a l'avituallament de Port de la Selva amb un grupet de 4 o 5 i sento de fons els ànims de l'Antoni Gardeñas. M'aturo i sense presses m'hidrato i carrego els bidons. Els altres corredors del grup ja fa estona que han deixat l'avituallament. Sóc l'últim de sortir i penso que si són millors perfecte, peró si jo sóc més fort ja els acabaré atrapant. Aixó és molt llarg i acabem de començar. Ocupo la posició 33 i porto 1 hora i 40 minuts de cursa.

    Ara toquen 10 km sense avituallaments que ens han de dur fins a Cadaqués. Comencem descobrint una cala mig oblidada on hi ha en Guillem fent fotos, el saludo i enfilo amunt. A dalt hi ha un cartell de Klassmark que em recomana que em giri per contemplar les vistes i jo com que sóc molt obedient ho faig i descobreixo un raconet del nostre país que segur és l'enveja de molts d'altres.

    Gaudint dels camins del Cap de Creus sense adonar-me ja apareix Cadaqués sota els meus peus. En aquests moments porto 3 hores de cursa i ocupo el lloc 22.
Aquest és un punt clau en la cursa. M'hidrato bé a l'avituallament i visualitzo el que tinc per davant. Començo l'ascens cap a Puig de Sa Cruïlla i en aquest punt decideixo que a l'últim avituallament a Cala Montjoi no m'aturaré. Caldrà emplenar bé els bidons a Cala Jóncols per poder córrer els tubogans arrant de mar i per fer l'ultima pujada al Pla de les Gates amb els líquids suficients. Crec que per fer l'última baixada no caldrà beure res. Aquesta decisió és la bona.

    A l'avituallament de Cala Montjoi arribo últim d'un grup de 5, però surto de l'avituallament el primer i agafo un avantatge suficient perqué ja no m'atrapin. Segueixo avançant algun corredor i començo la baixada. En Jaume Cornellà m'anima i m'imforma que vaig 12è i penso que la cosa ha anat més bé del que esperava. Encara em trobo fort i apreto per baixar de les 5 hores i ho aconsegueixo. Al final una dotzena posició amb un temps de 4 hores i 54 minuts.

    Gràcies Klassmark !!*!!










Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies pel teu comentari !!